Friday, May 11, 2012

Semakin murah nilai air mata ini~

Assalamualaikum...

kaifa halukum jami'an?

alhamdulillah...


terasa begitu lama aku tak menulis sebarang entry..

entah kenapa semuanya sekarang bergantung kepada emosi & mood aku..

aku ingin seperti dulu..

namun.. terdapat kekangan yang menyekat segala tindakan aku selama ini...


dahulunya aku... 

menerima setiap cabaran..

menangkis sebarang kesulitan..

menanggung segala bebanan..


sekarang...

semakin mudah hatiku terusik..

semakin mudah air mata ini ingin mengalir..

semakin sukar pula akal ini menafsir..


seandainya...

aku bisa melenyapkan rasa ini..

aku mampu mengatasi segala kesukaran ini..

aku kuat untuk melalui semua ini..


ku berharap...

kegembiraan akan bersamaku..

kesukaran akan meninggalkanku..

kelemahan akan menjauh dariku..

dan..

kejayaan menjadi milikku....


tuhan... jadikan fantasi ini satu realiti~
aminn..


mood : terlalu rindukan mereka <3

1 comment:

Rosmarieza said...

awat niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii? sbr ye! ;)