Saturday, June 9, 2012

iNteRakSi di IPG

Assalamualaikum....

lama rasanya aku tak hupdate blog nie kan...ada gaya-gaya cam nak merajok ngan aku tak eh? hihihi.. apa de hal.. tiap ari aku buka tanya kabo dia.. cuma tak buat entry baru jer.. 

ok la.. so, cuti skola pon da nak abes kannn.. sementara belum sibuk dengan kerja yang bertimbun-timbun tu, ni la masa aku membelai & memanjakan blog aku nie.. kan yayunk kan??? kui3..

Sebenarnya setiap cuti skola aku perlu masuk maktab untuk berInteraksi.. ari nie aku nak letak gambar je banyak3 sepanjang aku interaksi ari tuh.. kat mane?? heheh.. IPG Kampus Tawau la.... 

jom layan......



Bergambar di tengah2 fakulti..
Semangat berforum..heheh

menunggu untuk kursus jenazah
di tepi pantai Sabindo
di tepi pantai yang indah...lalala

jom makan ikan bakar!



pose sebelum raptai perarakan
yang penting... happy~

1 comment:

bunga said...

betul2..yang penting happy..