Wednesday, September 7, 2011

Kek Oren Coklat :)

Assalamualaikum..

Entry ni bukan untuk bagi resepi yer.. hehe.. aku nak habaq ja.. Kek aku sedap wooo... hahahaha... poyo gilass..

Niat kononnya nak buat untuk raya ari tu.. tapi baikkk punya aku dok usha oren sebiji dalam peti ais umah aku nie.. tengok2 satu malam tu adik aku dengan bangganya telah memotong & memakannya!!! 

owh tidak.. hampa & keciwa ku rasa.. namun... nasi sudah jadi ketupat bubur... (over lak proverb aku..keh3)


setelah begitu lama aku memendam rasa... nah... petang tadi aku beli oren baru untuk kek aku.. huargh3..*gelak jahat*

so.. beginilah rupanya kek aku ...

nerbes punya pasal takut tak masak.. aku potong dulu.. amek gambar kemudian..hahah


tapi kan..kan... kan... mula-mula masa aku tuang adunan dalam acuan tu, aku pelik.. apsal sikit betul adunan aku.. tapi tersangat3 bijak.. dah tau sikit, tuang pulak dalam acuan besar.. gini la gayanya.. hik3.. tapi takpe.. aku takkan putus fius asa.. yang ni untuk testing 1,2,3 jer.. maybe lepas ni aku akan buat lain kot.. buat adunan banyak sket.... 

kepada siapa3 yang ada resepi kek yang beshh.. leh ar bagi kat aku try.. wakaka.. kalo ada yang nak jadi sifu aku pon boley.. tunjuk ajar ku sifu.. 


okeh.. malas nak merepek panjang3.. aku chow dulu.. kih8


p/s: baru brapa jam buat, tinggal dua potong jer.. ^^ Nak resepi? SINI LA!!

7 comments:

aamalinaazman said...

weeee
dapnye
kek aye ke tu?
hehheehe

jehanfrhin said...

hehe.. takde la.. baru je buat tadi... =)

kiEyn kiNah said...

aku pun nak....dah ar ngah terhengin2 nak mkn kek oren ni...

Unknown said...

hehehe..mai anta kat sini satu

Anonymous said...

kek oren pe gtu??nmpk hitam je atas dia..haha

jehanfrhin said...

@ kinah : ko kan terer.. wat la sebijik pos kat aku nie.. =)

@ apik : dah habis.. haha..

@ sifu : oitt!! haha.. kan ke kek oren coklat... =P

Bunga said...

amboi..sedap2..