Friday, January 28, 2011

yeeaahhaaa.. angreee.. angreee.. yibba...yibba...

alhamdulillah..
setelah beberapa hari lepas asyik tido lewat jer utk siapkan semua essement,
nampaknya lepas nie aku bleh tido dengan senang ati lar.. suke2...
itu la padahnya suka wat keja last minute..
sape yang susah??
diri sendiri dan orang disekeliling jugak yang susah..
hehehe..
hepi2 jugak..
tapi masalah lain pulak yg datang..
ada ke patut company yang aku bersama kengkawanku apply untuk tadrib maidani bleh wat spoil lak time2 nie..
ye ar.. nak straight bahasa arab..
mak aii...
kalo xboleh nak bercakap dalam bahasa arab,
takut nak bercakap ataupon speaking in english masa bercakap ngan pak Arab..
diorng akan antar balik..
means, kena dismiss or something like that la..
so kalo 'hal' tersebut berlaku kemungkinan bagi subjek tadrib maidaniy akan gagal adalah tinggi..
nauzubillahi min zalik!!
ishhh!!!
g***
dah la aku tengah final semester..
kalo diorang betul2 buat camtu tak ke naya??
sian ngan kengkawan aku..
sumer pakat2 'down' dah...
one more things, diorang akan asingkan kitorang dalam 2 group..
3 orang akan stay kat langkawi n 2 other akan di transfer kat key ell...
adus....
dah lar sumer member aku dah bOoking tiket pegi n balik...
pe cer???
tak faham aku ngan company nie..
sebelum mintak bukan maen lagi...
lembut gigy dari lidah...
huk3...
dah la sebelum nie bape kali call xreti2 nak pick up phone 2..
sekali...
dapat tau benda2 macam nie pulak...
ermm...
dah tak tau nak fikir dah..
furthermore final exam untuk semester nie just around 2 weeks jer lagi..
haiyaaa....
oto ka jou??? 
hurmmm...
pape pon kitorang akan discuss dulu ngan ustaz yang bertanggungjawab dalam hal2 berkaitan tadrib maidaniy nie..
sabarlah duhai sahabat2ku..
sesungguhnya di sebalik kesusahan yang sedikit itu akan ada kesenangan yang berlipat kali ganda..
so, sekarang kita hanya perlu berdoa.. berdoa.. dan terus berdoa..
amin ya Rabb~

No comments: