Saturday, January 15, 2011

ijtima' yg paling best aku penah sertai... :)

agak poyo kan title entry nie..
hahaha..
suka ati aku la nak letak apa pon.. 
ada aku kesah???
keh3..
tetiba emo plak..
ermm...
berbalik kepada tajuk diatas....
ari kamis lepas kitorg kna wt satu usahasama antara syarikat...
dan disebabkan group lam klas aku nie terlebey satu group, maka dengan ini kami perlu memikirkan satu program dibawah usahasama 3 syarikat...
fuh!!! puaih jgk la..
tp disebabkan masing2 mempunyai otak yg agak cerdas, dapatlah beberapa cadangan utk program tersebut...
dan yg terpilih adalah, syarikat ghassasanah consultant memberikan khidmat nasihat kepada syarikat imtiyaz travel and services untuk memberikan sumbangan kepada kelab sinar kasih....
haaaa....
berjela2....
padahal kena wat meeting jer pon..
hahaha...
tapi aku salute ar kt sumer yg terlibat coz komitment yg dberikan mmg mantap2 ar...
cayalah!!!!
xsia2 bergabung ngn korg2...
hehehehe....
kita pny rehearsal pon best...
dan yg paling penting mesyuarat kita mmg agak mantOop!!!!!!
peeewwwwwiiiitttttttt!!!!!!!!!!!!
^___^
yg paling penting
sumer segak bergaya..
dah mcm rupa org korporat dah... hehehe...



muka2 sumer pelakon yg terlibat =p


memang happening betul ar....
thanks to all my frenzz...
luv u all~

No comments: