Wednesday, January 12, 2011

mende la ekau nie jay???

hahaha...
soalan utk diri sendiri..
kenapa???
sebabnya.......
hehe..
meh nak story sket......
......................................

semalam masa nak g class aku da la terfikir nak bwk myBB nie...
 pastu dgn senang ati aku pon bwk lar...
kononnya nk wt meeting utk bncang psal meeting.. hehe..
yg cerdiknya sammy aku x bwk..
BB plak aku g bwk...
engat kot2 da nk gna la 2...
 lps 2 aku pon xtgk dh..
letak lak dlm file..
tau2 lepas je kelas petang..
sedap2 dok lepak kt bilik tetiba terasa la nk buka sammy nie....
bila cari jer BB...
tetiba~
xjumpa!!!!!!!!!
aduh!!!!!!
mane lak aku letak nie..
puas la satu bilik aku sepahkn smata2 nk cari BB 2..
adoyaiiii.....
mcm mna nie....
huhu..
apa lagi..
aku pkai blik jubah yg pkai tme g klas 2...
cepat2 jer nk g cari blik..
takut la kot2 tercicir kt memana....
spanjang jln aku cari ngn dtemani kiah...
but~
xde jugak!!!!!!!!!
aku dh mula stress...
laju jer aku jln nk g klas balik..
ne tau kot2 da lam kelas..
sampai jer kat kelas tgk2 da org tgh blaja..
lecturernya....
ustaz imran...
nak tanya ke tak......
kiah soh tanya jer..
kinah pon same..
k.sad lak dh cari satu blik x jumpa gak..
pelik tul.. kalo trcicir mst aku dngar bunyi da benda jatuh..
aduhhh...
cobaan apakah lagi nie...
tapi aku tunggu je la kt garlic stage dlu..
xsmpai bape minit ust imran kluar..
aku pon trus tnya ler ada x student dia trjumpa...
dia pon terus tny kt student dia 2..
siap kluar ayat ag.."jujur yer"..
huhu.. mekacih ustazzz....
malangnya....
hampa.......
xde jugak.. hmmmm...
aku pon xtau la nk ckp per...
rsa mnyesal lak g bwk...
lps 2 aku balik cri lg mna tau kot2 da trselit kt memana..
tp xda jgk...
trpksa la redha jer...
brdoa kalo ada rezki aku, aku akn jumpa balik
....................................................

esoknya (ari nie la 2)...
aku terus kol maxis utk stopkn sementara penggunaan...
tp lepas 2 rasa cm ugy lak..
modem xde jual kt maxis..
kalo nk wt sim card replacement bleh..
tp kna byr rm25..
aku x kesah dh time 2..
boleh la 2..
.......................................

petangnya....
aku tgh siap2 nak g mid term tahlil nusus..
masa nak kluar dh dr bilik, aku nk amek la tisu nk bwk...
tetiba rasa berat..
apa benda nie.......
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...............
aku mnjerit brgabung lak ngan jeritan kiah n kinah...
aaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAA..........
sambung ngn jeritan k.sad...
aaaaaaaaaAAAAAAAAAAAA........
hahahaha....
rupa2nya..........
myBB sedang bersembunyi dlm plastik tisu 2...
camner la xcheck lam 2.........
hohohoh..
papepon...
gembira la....
"inna maal 'usri yusra...."
hehehe...
nakal yer BB nie...
apa ag.. dpt jer aku tambat terus..hahaha...
well...
jd kenangan gak la....
...............
*p/s: BB - bRoAdBaNd 
        SaMmy - sAmSuNg...(my lappy) ;)

2 comments:

Rosmarieza said...

perghhhhh~ jay dah gune header baru r!;)

Anonymous said...

very good!