Sunday, August 28, 2011

Yeayy!!! Dapat kad raya!!!

Assalamualaikum w.b.t..

Aii dapat kad raya youuu!!!

"Huk alohh.. dapat kad raya pon nak kecoh-kecoh ke derr?? kalo dapat kad raya dari Perdana Menteri kot la nak heboh bagai.. ini tah sape yang ngantor nyer.. " 
 * mesti ada antara korang3  akan bermonolog yang dialognyer seperti yang di atas.. kan3... baikk mengaku cepatt!!!*

huh!! ngomong jangan sembarangan yaa!!! haaa.. kan dah terkeluar bahasa indon yang berterabur tatabahasanya...

ok2.. tukar mood jap..
ehemm.. 

btw, aku baru jer dapat Kad Raya dari blogger jugak.. Dari Incek DAUZ SHANLEY.. Terima kasihhhh Incek!!  Sesape yang tak kenal tu boleh la berkunjung ke blog beliau okeh.. untung2 tahun depan dapat kad raya jugak.. heee~

namun begitu...
kalau ikut perancangan memang aku nak balas kad raya beliau memandangkan stock kad raya aku ada lagi.. tapi untuk pengetahuan Incek Dauz , saya baru jer terima kad raya Incek semalam@ 27/8/11.. so, lusa dah nak raya.. abang posmen cakap dia nak balik kampung raya ni.. takde ke posmen yang baek hati nak tolong sayee... hehehe =P

tapi don't worry Incek... InsyaAllah kalau panjang umur, saya akan balas kad raya Incek untuk aidilfitri tahun depan yer...  ^^

di kesempatan ini, saya menyusun 20 jari (tangan & kaki) untuk memohon kemaafan andai tersalah kata @ terguris perasaan @ ter.. ter.. & ter lagi la kepada semua muslimin & muslimat di seluruh dunia... =)


kad raya!!
~Selamat Hari Raya Aidilfitri~


p/s : kalo tengok kat sampul, tarikhnye 16/08/11.. tapi terima pada 27/08/11.. lame giler kan.. dekat 10 hari.. waaahhh...

2 comments:

darkrose~ said...

ehhemmm3! bukan main suke lagi dapat kad raye~:P

jehanfrhin said...

hahah.. saje bikin panas.. keh3.. maklum la zaman skolah dulu je aci bagi2 kad raya nih.. ;)