Thursday, June 16, 2011

1st Anniversary giveaway Dunia sebenar Shida

Assalamualaikum.... 
Memandangkan petang-petang camni aku takder nak buat ape, aku nak join satu Giveaway yang dibuat oleh Cik Shida iaitu pemilik blog Dunia sebenar Shida sempena anniversary blognyer yang menghampiri umur setahun.. ^_~..

 

untuk melengkapkan lagi GA nie, aku kena jawab soklan..
  • pendapat aku tentang Shida :  
  1. seorang gadis melayu & baikkkk =)) (intro..hehe)
  2. peramah & tidak sombong.... mana aku tau?? sebab dia slalu jer tegur-menegur sahabat2 blogger dia... kan Shida??
  3. seorang blogger yang agak aktif =) sebab followers dia pon dekat 2K dah.. 
  4.  suka kongsikan tips.. ape je yang Shida tau mesti dia kongsi...
  • pendapat aku tentang blog Shida :
  1. warna biru (my fav colour)
  2. blog nie memang tetiap ari wajib aku singgah :)
  3. banyak gak tutorial yang kat blog nie.. aku penah ikut!! thanks Shida =)
  4. simple tapi kemas..

ok.. seterusnya..aku kena tag 3 orang.. sape yang jadi mangsa yer?? macam biasa la..
 
@ rose


sape yang nak join lagi.. sila klik SINI..

ok.. done =)

7 comments:

apik pehe said...

hehe..shida?blogger yang baik tu..huhu

jehanfrhin said...

yup!! hehee :) jom la join~

shida'R said...

alhamdllah..terima ksh jayhunt sudi join..eh sori gak sbb shida xtgk lg sape yg join..smpai shida ajk jayhnt smpai 2x yerk hahaa...sabo jela..
pape pun shida wish GudLuck tuk jayhunt k :)

zureen said...

baru je kena tag join GA ni.. nak join jugak nanti~ ;p

jehanfrhin said...

@ shida : u r welcome dear.. it's ok lar.. small the pieces..hahah=))

jehanfrhin said...

@ zureen : jom join ramai2.. =) support Shida.. hehe

ibnubaba_04 said...

ok t aku join