Sunday, May 22, 2011

SEGMEN BLOGLIST ABGTEROR | TANAH TUMPAH DARAHKU

salam satu malaysia..
hari nie nak join segmen plak.. segmen yang telah dibuat oleh ABG TEROR..
Segmen nie dibuat untuk mengklasifikasikan blogger2 mengikut negeri masing-masing..

sila klik pada banner untuk join yer =)


ok.. sekarang adalah masa untuk menjawab soalan..

1-Dimana anda dilahirkan?
     Saya dilahirkan di Hospital Besar Bukit Mertajam, Pulau Pinang..

2-Dimana anda dibesarkan?
       Saya dibesarkan di Negeri Kedah Darul Aman..

3-Negeri pilihan anda untuk dimasukkan ke dalam senarai bloglist abgteror.
       KEDAH DARUL AMAN..

4. Ceritakan sedikit mengapa anda memilih negeri tersebut.
      Saya memilih negeri ini atas beberapa faktor, antaranya :
       - saya dibesarkan di negeri yang terkenal dengan panggilan negeri jelapang padi ini..
       - saya juga bersekolah di negeri ini bermula dari mendapat pendidikan awal kanak2 (tadika) sehinggalah sekolah menengah.. selain itu, kediaman saya juga di negeri Kedah Darul Aman.. dan yang lebih penting jiwa saya tetap bersama Kedah!!! =))


5 comments:

syuxer said...

oh orang penang rupanya..:)

alamak!!

dilahirkan di PP
dibesarkan di Kedah

sah mak ayah awk orang kedah kot heheh

jehanfrhin said...

yes.. org penang.. membesar di kedah.. mak sy org penang but abah sy orang kedah.. heheh.. dua2 ada.. =))

Ca Ezah said...

Singgah dari blog abgteror... :)

Kalau sudi singgah la sini...

http://cikduyung.blogspot.com/2011/05/segmen-bloglist-abgteror-tanah-tumpah.html

Miecyber said...

Menarik....


Faktor menyebabkan tanah runtuh menimpa Rumah Anak Yatim & Anak Kebajikan Madrasah Al-Taqwa,Hulu Langat

Shaherah said...

hye hye..
Assalamualaikum.. ^_^
Salam perkenalan.. Shera singgah blog ni tau..
Shera dari blogger johor
^_^ Yeayy!!

Kalau free, singgah lar blog shera..
http://laluan-kehidupanku.blogspot.com/