Sunday, May 29, 2011

sAkit oTak akU!!! hOhOhO~

Salam guy's... how are you??
kepala aku sekarang nie dah sakit giler2.. tahap hyper dah.. macam nak pecah pon ade..huhu.. (ada unsur hyperbola sket kat sini) =p

hari nie merupakan hari kedua 'pembebasan' aku n kawan2 aku kat langkawi nie.. sepatutnyer dalam perancangan, kitorang akan habis praktikal pada 2/6/11... tapi... kitorang mintak nak abes awal.. sepatutnyer lagi habis ujung bulan nie.. tetapi..... tibe2 jer aku dpt berita yg kami akan ditamatkan awal dari masa sepatutnya.. so, tanggal 27/6/2011 merupakan hari last praktikal kitorang...

ingatkan panas sampai ke petang...
rupanya mendung di tengah hari..... =p

semalam seharian  mengemas tempat tinggal kitorang sepanjang 3 bulan berada disini.. memang berhabuk abes la..heheh.. hari nie pon sambung lagi mengemas... cuma yg tak bestnye,hari nie tak pasal2 kena alihkan barang2 yang dah berapa abad ade kat belakang umah 2 tah lar.. alasannyer, bos aku nak pindah dok situ.. so secara automatiknyer kitorang kena kemaskan dan kosongkan semua barang2 beliau yg ada tu..
kalo ringan2 xper gak.. ini.... berat ya amattt!! aduh... xpasal2 mandi peluh aku ari nie... 
 tak cukup ngan tu, barang2 dari umah dia pon nak soh kitorang angkatt!! huishhh... tak kuase aku~
kemain banyak lagi baju aku yang belum lipat, belum basuh dan sekarang pon ada yg belum sidai ag... itu pon xsettle ag nak kena g kemas umah orang plak... pelissss~
bukan aku tak nak tolong dan bukan jugak aku tak ikhlas nak menolong... tapi.....
agak2 lar... yang anak2 dia xbagi tolong langsung ape kes??? sampai sekarang sakit pale aku nie tak abes2 ag... dah la kena time panas terik tadi.. plus plak ngan speck aku yg memang tinggi power nyer... fuhhhh!! pakej giler ah.. 
ermm... esok2 pagi kitorang nak keluar awal2... hehe.. dapat pegi mangrove free di sponsor oleh tokey boat!!! hehe.. dah kitorang banyak bg guest kat dia... keta pon dapat free jugak... xperlu bayar... thanks a lot yer.. budi baik kalian tak dapat kami balas... semoga murah rezeki kalian...=))

4 comments:

apik pehe said...

hehe..tak saket pinggang ker tu?

jehanfrhin said...

mau xsakit.. ngn kaki tangan pon sakit..hehe.. tp x kesah.. janji boley g jenjalan =))

Mohamadazhan hjDesa said...

mendung di tengahari ..heee

jehanfrhin said...

@mohamadazhan : ye la.. nak ckp ujan,tak pon.. mendung jer.. wat pribhasa sdr lar..haha =))