Tuesday, April 19, 2011

selamat petang guy's.. "__"

hai guy's..

how are you today??

dah lunch belum korang sumer nie?? 
agaknyer aku je la yang belum kan...
ke ada sesapa yang senasib ngan aku nie ???
hehehe...

dua tiga ari nie aku akan lebih sibuk daripada biasa.. huhu..
this is because of projek baru company nie..

kitorang sekarang dalam proses nak wat usahasama dengan syarikat travel agencies dari singapore..
that's why yang busy bebenor 2..

nanti aku akan promote kat dalam blog plak pasal pakej baru 2..
sekarang nie masih dalam proses pembikinan.. wahaha..
macam filem plak kan..

 tapi memang tak menang tangan la sekarang nie..
aku dah start wat taqrir sikit2..
tapi dah kekeringan idea dah nie..

musyrif bagitau nak datang 21hb nanti..
papepon, doa2 la semoga dipermudahkan setiap urusan... 
aminnn....


1 comment: