Saturday, April 23, 2011

dah sebulan lebih rupanya..

salam.. 
hai all's..
apa khabar semua?? sihat??
alhamdulillah..

dah breakfast lum korang2 semua nie??
aku belum lagi ar.. 
lapar jugak nie..
tapi tunggu kawan2 aku jap..
btw, ari nie aku nyer off day..
tapi lepak kat umah je kot.. malas nak kluar..
fulus xde..haha

semalam sempat belajar camner nak swipe card kredit,
and camner nak wat settlement selepas pembayaran..
senang jer rupanya..

hokey la..
sini aku nak citer sket..
 ari rabu lepas, musyrif aku dh dtg..
terkezut gak..
sepatutnya dia datang 21hb.. tapi 20hb pg 2 dia kol cakap nak dtg..
pulaknya dah dekat jeti kuala perlis..
habis kacau bilau dibuatnyer..
mana taknyer..
kitorang ada masa 1jam setengah jer..
dah la dia nak tengok muqadimah n penghargaan untuk taqrir nanti..
tp pape pon borang pemarkahan ustaz dah bg kat pihak company..
so.. berdoa la mudah2an dapat markah banyak yer.. =)
lepas antar ustaz balik petang 2.. 
malamnyerr...
aku ngan kengkawan trainee kat sini tidow kat hotel..
ni pon kes xde guest.. so, bilik 2 kosong...
kitorang la yg menghuninya..hehe
mesti  ada yg cakap...
'itu pon nak citer.. macam hebat sangatt'..
aku tak peduli..
aku nak citer gak..
=p
hotel yang dimaksudkan adalah Langkawi Lagoon..
villa @ lagoon

swimming pool
  -.-.-.-.-.-.-.-

lepas balik dari hotel, terus siap2 nak g keje.. 
 terasa letih jugak la rushing2.. 
tapi xper.. janji dengan kawan2.. 
tak terasa dah pape..

petangnya pulak kitorang jenjalan kat belakang ofis..
utk pengetahuan korang, ktorang nyer ofis dekat jer ngan langkawi international airport...
so, masa kitorang jalan2 amek angin petang 2, sempat jugak la ushar2 flight yg baru tiba..
tak dapat naik pon xpe.. janji dapat tengok..hahaha

pesawat MAS yg baru tiba
itu kamu!! =p
 my sweetheart..

kat tunggul pon jadik..=p

berjalan2.. di tepi airport..

lepak sampai sunset...

saliran yg membekalkan air ke sawah... =_=

credit to : k.sad, nurul,kinah,kiah...
*kita ada sebulan lebih jer lagi sebagai seorang trainee..
sanuhaawil kullu juhdi.. 
=>><<=





1 comment:

kiEyn kiNah said...

waaa.....cangat cepat la mse b'lalu kan...huhu