Monday, February 7, 2011

satu dah selamat~

assalamualaikum...
salam sejahtera...
hari nie aku dah selesai 1st paper aku untuk final exam semester nie...
Alhamdulillah.. aku tengok soklan xsusah pon..
tp frust jugak ar..
da baca, hafal..
tetiba masuk dewan terus lupa semua..
:'( uwaa... apa leh wat..
redha jer la..
that's why la aku xbape gemar nak menghafal nie..
aku lebey suker kalo baca & faham..
so, aku boleh jawab berdasarkan kefahaman aku..
kalo hafal, terlupa ayat depan sket pon dah jejaskan semua.. :(
huhuhu....
pengajaran untuk aku dan pesanan untuk semua..
"Jangan amalkan study last minute yer"
hehehe...
sebenarnyer pesanan nie lebih kepada diri sendiri...
ye lar, nie la pebret aku lau kowang nak tau..
hahaha...
jangan ikut yer...
next paper 10/2 nie...
2 paper dalam satu ari..
xpenah ag kitorang dapat jadual camnie..
tp yg bagusnyer dua2 bukan subjek killer..
so, no hal ar..
subjek yang memerlukan kefahaman dan kemahiran.. 
bab2 yg kena hafal pon sket jer..
doakan saye erk...
^___~

1 comment:

Bunga said...

good luck dear..blajar elok2..hehehe..