Saturday, February 5, 2011

kepenatan~

selamat petang!!
watpe sumer blogger n readers??
erm.. by da way
hari nie aku rasa penattttt sangat....
tengahari tadi keluar bawak mak n adik aku g cari barang sikit,
tapi baru je dalam 3-4 km keluar, dah tersangkut dlm traffic jammed...
aduiiii...
dah ar keluar naik kete lama, paham2 je la..
masa 2 pulak memang panas terik..
aku rasa cam nak wat gini pon ada..hak3.. 
tapi 2 semua imaginasi jer...
nak wat betul2 xboleh..hee~
aku pelik jugak, apsal panjang sangat dia pny queue...
rupa2nya ada pakcik polis traffik kat depan nu ha...
hahaha.. mujur aku nie pemandu yang berhemah (perasan jap)..hehe
nasib dah pakai seat belt awal2..
kalo tak, tak kuase i nak menjawab..huhu
bila dah lepas semua halangan2 tu, ingatkan dah boleh teruskan niat asal nak keluar..
rupa2nya tak jugak..
abeh aku round satu bandar alor setar 2.. 
sumer kedai tutup..
lama betul diorang nie beraya yer..
siap ngan kedai melayu pon tutup..
bagus la 2..
satu malaysia la kan...
boleh kira ngan jari jer bape buah kedai yg buka...
cari punya cari jumpa jugak la barang yg nak dibeli 2...
tapi yang xbleh lupa ni, aku time aku g isi minyak..
mana la aku tau yg kete 2 xleh pakai minyak len dari Petronas..
aku bantai g isi kat BP..
dah yg 2 jer aku jumpa..
sekali...
masa nak start, xhidup plak..
aduh..
panik aku..
try start berkali2 pon xboleh jugak..
last2 kol abah aku..
macam2 abah aku pesan..
tapi aku bukannyer reti nak wat benda2 nie..
aku tau drive jer...hak3..
mujur la adik aku yg form 5 ikut..
dia pulak sekarang amek automotif kt sek.men.teknik..
membantu la jugak..
ada skill rupanya adik aku sowang nie..hehe...
so, dengan ketekunan dan kegigihan beliau, kete tersebut telah kembali normal..
wakaka... thanks to you my little brother..
x sia-sia la amek automotif.. warkkk!! haha..

No comments: