Sunday, February 20, 2011

5 hari lagi...

salam..
dah lama aku x conteng kat blog aku nie kan.. hehe.. sekarang nie kan musim final exam, so aku sedikit sibuk.. walau camne sibuk aku nie, sempat jugak aku intai2 blog aku nie... cuma nak menaip entry baru je xbape nak sempat.. hari nie aku lepak kat bilik je.. kemas2 barang sebab esok mak & abang aku nak datang amek barang2.. almaklum la, semester last.. mesti la banyak barang yang nak dibawa balik.. agaknyer satu bonet kete pon xcukup kalo nak ikutkan barang aku nie.. tapi mujur la sebelum nie ada la dalam 2,3 sem sekali abang aku akan datang amek barang.. so, buku2 yang banyak 2 xde la teruk sangant nak dibawa balik last sem camni.. aku & sahabat2 aku ada masa lebih kurang 5 hari jer lagi nak hidup bersama dibawah bumbung Kuis nie. lepas nie semua akan g praktikal.. lepas 2 nak jumpa balik maybe masa presentation lepas praktikal n masa konvo jer.. hari kamis lepas kitorang ada wat annual dinner.. kat mat'am arabiy.. restoran saba' at cyberjaya... kali nie kengkawan aku yang arrange tempat sumer.. kitorang ikut jer.. tapi mang best ar.. makan2.. pastu wat tukar2 adiah.. teringat lak masa zaman sekolah.. macam 2 adiah ar yang dapat pon.. bole la nak dijadikan kenangan hati tua nanti.. ahaks.. lepas makan2 tanpa sebarang rancangan terus kengkawan aku usulkan ajak overnight.. aku pon ikut je la.. tapi xde hala tuju nak g lepak mana.. last2 da sorang kawan aku ajak lepak kat PD.. haha.. agak mengejutkan tapi idea yg baekk... konvoi 4 biji kete sampai PD... yang x bley tahan nyer, untuk dinner 2 semua diwajibkan pakai baju formal.. apa lagi, pakat2 bantai pakai baju kurung ngan jubah ar.. macam2 gaya ha.. cun abes sumer.. yang xpenah make up pon bergaya sakan la... tapi cuba la bayangkan camne rupa orang yang pakai baju kurung, selendang sumer lepak PD sampai pagi?? ha!!!! orang xpenah wat.. tapi kitorang telah berjaya melakukannya.. hahaa.. cayalah kawan2ku... mmg happening ar.. kalo rancang awal2 mesti ag best kan.. bawak tikar, khemah.. fuhh.. best3.. gambar2 aku ta dapat nak upload ag coz xkumpul ag sumer.. nanti aku upload erk.. :) pagi 2 sebelum masuk kolej kitorang lepak dulu kat alsalam bistro.. pekena roti canai.. hehe... apa la orang yang tengok kitorang 2 fikir kan.. pakai baju kurung kul 5pg, g makan roti canai.. yang bebudak lelaki nasib la pakai t-shirt jer.. kalo dibuatnyer pakai baju melayu.. haha.. aku xley bayang pe reaksi oramg.. compom orang fikir kitorang mengigau kan3.. hahaha.. xpe la.. janji 2 memang kenangan yang paling best la... mesti nanti aku nangis masa nak berpisah.. aku rasa 3 tahun 2 sekejap jer.. xsempat ag nak bermanja2.. dah kena berpisah.. huhu.. sedeynyer................ isk3... korang..... nanti kalo kite rindu kat korang kite nak wat ape??? bile kite nak jumpa lagi??? nak g overnight same2.. nak g mandi air terjun same2.. nak g buka puasa same2... nak wat keje same2.. nak jalan2 same2... sume kite nak wat same2... boleh ke lagi lepas nie??? sekarang pon kite dah rasa rindu kat korang... lepas nie camner??? huuuuu.......

BASL 08/09.. You're da best!!!!

p/s : mood: feeling.. :)

1 comment:

Rosmarieza said...

wahhh~ g PD ka? best3~;)