Sunday, October 31, 2010

petang yang indah

assalamualaikum w.b.t..
kaifa halukum??
alhamdulillah.. ana bi khair...
xda apa2 yg menarik hari nie..
mcm biasa, weekend, tdo pon t'lajak..hehe..
hari ni aku tgk citer je..
citer apa?? ha... suprise!!!!
aku layan bollywood.. hak3..
mcm xpcaya jer kan...
pe tajuknya??
ha.. citer lama.. msa aku skol dlu2 pny citer..
Kya Kehna..
hehehe.. aku sbnarnya x pasti aku dh penah tgk lum citer nie.. 2 yg aku layan jer..
rupanya citer nie citer sedih...
menangis jgak aku!! hehe..=p..
ye la.. mana x sedihnya.. ni kisah pasal seorang anak gadis dibuang keluarga gara2 membuat keputusan untuk menjaga kandungannya...
biasala.. bukan senang nak mengandung tanpa suami...
dah kes melibatkan maruah keluarga..
nauzubillah...
tapi tak kisah la nie sekadar lakonan...
banyak pengajaran yang dapat diambil dari citer nie..
antaranya, jangan terlalu manjakan anak..
selain itu juga kita harus berjaga2 dengan setiap perbuatan kita agar tak menyesal kemudian hari.... jangan terlalu mudah untuk mempercayai...
jangan hanya melihat dengan mata...
tetapi.... lihatlah dengan mata hati...

No comments: