Monday, November 1, 2010

cEriAkan PaGimu dEngAn SeNyumaN

Selamat pagi Malaysia...
mulakan harimu dengan senyuman...
baru la semua keje menjadik..hehe
Aku baru lepas sahur nie.. cadangnya nak berpuasa la ari nie...

sementara tunggu azan subuh... bek aku lepak dpn laptop nie jap.. hehe
hoho.. ari nie ada kelas.. 4 subjek dalam 1 kelas yg sama...
mencabar kan??
bukan apa, ada kemungkinan besar aku akan berasa bosan sebab suasana klas yg sama dr pg sampai ptg..
tgk jugak muka2 yg sama jer..hahah
tp apa boleh buat... dh pikuk tanggungjawab sbg seorang tolibah, kena jgk la hadapinya....
erm... mybe jap lgi aku smbg tido balik..
ye la untuk mendapatkan kembali tenaga aku...
bape jam aje aku tido td..
why????
aku pon tak tau... asal nak pejam mata je, mcm2 hal dtg dlm pala aku nih..
so, xdpt la aku nak tido dgn tenangnya...
dah bley tido, alarm plak bnyik..hehe
2 pon dh bape kali postpone, bape kali cancel..
mujur la bley set byk kali.. kalo x, pkai x bgn aku... nge2..
dah byk melalut dah aku nie.. hehe...
walau macamana pon,
tapi aku perlu dapatkan jugak jawapan yg pasti....
bila??? wallahua'lam...

No comments: