Wednesday, December 12, 2012

12.12.12

Assalamualaikum....

hallo..hallo..hallo...

apa khabar semua???

btw...

hari ni dah masuk duabelas haribulan duabelas tahun duaribu duabelas..

tarikh yang cantik dan unik untuk tahun ini...

apa yang best sangat 121212 ni eh???

sebenarnya banyak sangat pengaruh tentang tarikh nie..

ada yang nak melangsungkan pertunangan, perkahwinan dan jadikan tarikh nie sebagai tarikh yang paling special...

ada juga ura-ura daripada anasir luar yang mengatakan bahawa tarikh kiamat pada hari ini...

wallahua'lam...

setahu aku, yang paling nyata sekali hari kiamat akan berlaku pada hari jumaat...

so, pesan aku, tak payah la nak cari dan kaji sangat bila tarikh akan berlaku kiamat kerana semua kejadian adalah dengan izin dan kehendak Allah...

Allah kata "kun" fa yakun... maksudnya... Jadi.. maka jadilah....

so, sama2 kita menambah amal dan perbuatan yang baik agar menambah himpunan pahala kita yang tak seberapa tu...

kurangkanlah menghimpun koleksi dosa kering tu...

ok..

dah3... jom tido... renungrenungkan...

^_^


mood : happy :)

2 comments:

ROSMARIEZA ROFIEE said...

kite setuju ngn awok~ allah kate jadi, insyaAllah jadilah ia..:)

sabella mohamad said...

tadak yg spesel pun . cuma cantik aje kan ? lepas ni tak jumpa dah tarikh cani . tu yg duk gebang sangat kut . haha .