Thursday, July 28, 2011

Musnah impian!!

Assalamualaikum...
Korang penah dengar tak lagu nie??
"aku tergoda terkecewa"

heheh.. aku bukan nyer tergoda kat sesape ataupon terkecewa kat sesape...  
tetapi....
-
-
-
-
-
-
-
-
-

aku kecewa dengan Skuad harimau Malaya...
ape dah jadi nie?? 
tadi aku semangat tunggu kat astro arena... 
dah terpacak kat depan tv lepas solat maghrib.. punye la semangat nak tengok kebangkitan Skuad harimau kita nie.. tapi..... alangkah terkuciwanya aku!!! ape la perasaan penyokong-penyokong yang berpanas terik pegi beli tiket tapi hasilnya kurang memuaskan... aku akui... masa Safee Sali jaringkan goal tadi... fuhh!! memang cantik ar.. dah naik sikit semangat nak nonton.. tapi.. lepas je skuad Singapura jaringkan goal diorang.. memang sangat3 hampa....  semoga skuad Harimau Malaya bangkit selepas meneliti kekurangan dan kesilapan mereka.. Sepatutnye bagi jer dorang dengar betul-betul komen pengulas... Ada betulnya komen-komen tu.. ^_~

walau bagaimanapun.....

TAHNIAH KEPADA SKUAD HARIMAU MALAYA

insyaALLLAH..

satu hari nanti pasti kita akan mara ke peringkat seterusnya..

 MALAYSIA BOLEH!!

~

Keputusan Penuh Perlawanan Kelayakan Piala Dunia 2014...

MALAYSIA ( 1 ) - SINGAPURA ( 1 )

 Agregat....

MALAYSIA (4) - SINGAPURA (6)

3 comments:

shida'R said...

apa nk dikata huhu^^ terima jela knyataan..defend kita teruk huhu..

ROSMARIEZA BINTI ROFIEE said...

kite pown sedeY~:(

an nyek said...

frust giler smlm...defend tah hape...singapore pon pandai berlakon