Saturday, July 23, 2011

Keputusan perlawanan kelayakan piala dunia 2014 ~ Malaysia VS Singapore ~

Assalamualaikum dan salam satu malaysia..

Kedudukan sekarang Malaysia 3 - Singapura 5

aku tengok corak  permainan kali ini agak teruk kalau nak dibandingkan dengan perlawanan sebelum-sebelum nie.. tambahan pula pemain-pemain singapura kelihatan agak agresif..
Yang menariknya dua kad merah telah dilayangkan  untuk kedua-dua pasukan dan masing-masing bermain dengan sepuluh orang pemain sahaja!!
walaupun banyak peluang, tapi pemain negara tetap tak dapat nak bolos gawang gol lawan.. mak aku siap tukar channel dah.. kes geram punya pasal.. huhuh.. 

so, aku harap pemain Malaysia akan buat yang terbaik untuk perlawanan kat Stadium Bukit Jalil nanti.. :)

5 comments:

Anonymous said...

Ish !!! tk elok mcm tuh sebab Malaysia pasti menang..jgn la risau ... jgn keciwa awal...kita akan bangkit di Stadium Bukit Jalil nanti..tgk la cakap aku...

jehanfrhin said...

insyaAllah MALAYSIA BOLEH!! ^_^

Kongsi Gelak said...

saya pun agak kecewalah dengan prestasi Harimau Malaya semalam. anyway, takpe kite tunggu 2 round lak. jom pecahkan stadium bukit jalil!

bunga said...

moga2 malaysia akan lebih bangkit..

tapi bunga mmg agak kecewa semalam..sebb gol diorang golkan agak mudah..cam xlogik jer leh goal..tapi xpe ada timba balas nanti..

shida'R said...

malaysia boleh hehe^^