Monday, May 9, 2011

Result!!!!!!!!

asalam..
hai all's..
ish... xbleh tido lg nie..
kenapa??
baru lepas tgk result.. huhu..
takootnyer masa mula2 nak tengok result nie..
tengok jer portal dah cuak giler...
student portal

dah berapa ari sebenarnya try bukak portal nie..
tapi xboleh2 jugak...
result 2 tak ready untuk menunjukkan dirinya lagi..
aduh.. seram sejuk bila pikir yang ari nie akan kluar result..
aku agak2 jer..
engatkan dan la esok pagi nak keluar pon..
upanya semangat betul.. malam2 buta result baru bleh tengok..
apa lagi..
takut + semangat = terharu tengok result...

ni la result sem last aku :)
walaupon takde la gempak result aku..
tapi ALHAMDULILLAH...
G.P.A untuk sem nie la yg Terbaik yg aku penah dapat...
hopefully aku dapat grad dengan jayanya tahun ini =)
aminn..

p/s : tak sabar nak abeskan latihan industri 3 minggu lagi.. :)

No comments: