Saturday, April 16, 2011

sebelum terlena~

salam alls...
what r u doing now??
dah sekian lama tak update n3 baru, pagi nie aku kena luangkan masa sket..
apa saje la demi blog terchenta nie..
hokey la.. 
sebenarnya aku baru balik dari pesta air nie..
pesta air 2011 di pantai chenang langkawi...
mulanya aku dah pergi masa petang ..
namun disebabkan oleh cuaca yg sangat panas terik, kitorang terpaksa membatalkan niat suci murni itu.. heh3....
akan tetapi.....
disebabkan kecekalan hati untuk tengok, kitorang pergi jugak mlm td...
tapi paham2 je la kan... pesta air mende la sampai malam...
masa kitorang sampai, semua permainan yg melibatkan air suda abes..
tinggal booth n konsert jer..
tapi dah alang2 sampai, nak jugak tengok konsertnyer...
tapi kitorang tak duduk depan stage awal2, 
so, start je konsert orang dah mula memenuhi depan stage 2 kan..
jadi kitorang terpaksa berdiri jauh untuk teng0k konsert 2..
tapi xpe la.. aku dah enjoy lepak tepi laut 2..hehe..
so, ari nie aku pergi plak . nak tengok pe yg ada.. hehe..
tapi bila sampai jer macam semalam jgk!!!
panas betul..
aku xdapat nak menghayati apa sebenarnya ada kat c2..
yang aku tau, aku nak cepat2 keluar dari c2...
memang panas...
nasiblah aku nie bukannyer putri lylin..
kalo x.. abis cairrr... hahaha..
perasan kan.. hik3.. pape je la..



No comments: