Friday, December 17, 2010

sudah selamat tiba

alhamdulillah..
pejalanan aku hari ini xda sbarang halangan & rintangan wlupun wat prtama kalinya aku tgk sdr roadblock kat atas highway..hak3..
baru jer mggu lepas sembang ngan kwn aku psal nie.. tp malam nie aku dh tgk sdr...
ermm..
sbnornyer ada story aku nk share kt snie..
tanggal 16 disember 2010.. diantara pukul 2.00-4.30 petang~..
salah seorang dari sahabatku telah ditimpa musibah~~
sebuah noteboOk model inspiron 1440 keluaran Dell yang dibelinya setahun yg lalu telah dicuri!!!!
innalillah...
semoga sahabatku tabah menghadapi ujian ini..
police report telah dibuat n beberapa anggota polis telah datang sdr untuk pemeriksaan...
namun begitu jawapan yg diperoleh hampa kerana hampir keseluruhan tempat telah disentuh oleh mangsa...
semua cap jari tidak dapat dikesan..
ermm..
maaflah sahabat..
ketika dikau susah aku tidak dapat bersamamu untuk menemanimu..
namun begitu..
aku tetap berdoa agar semua usaha dipermudahkan..
semoga pencuri tersebut diberkas dan andai rezkimu ada, laptop tersebut akan dijumpai... amin..
bak kata pepatah... 'sepandai-pandai tupai melompat.. akhirnya jatuh ketanah jua...'
rakan-rakanmu disini sentiasa ada disisimu.. insyaAllah..

No comments: