Tuesday, November 9, 2010

For da 1st Time!!

Hahaha.. wat pertama kalinya semalam aku bergelar usahawan!!
heheh.. aku just tlh kwn aku je jual..
Jual apa?? ha... Roti impit Ayamazz..
hehehe..
mari2... sapa mau beli...
Mmg letih gak ar.. abeh berapa kali pusing hostel nie aku pon xtau ar..
Thanks kt sume yg dh beli yer.. =)
Aku pon bli jgk.. hehe..
Tp mmg pnglaman jgk ar.. nmpak org len jual je, lari...
kenapa????
hahaha.. mesti la nak cri planggan dlu.. tkut diorg dh beli yg org len jual..haha..
Tp mula2 mmg klaka abes ar..
Malu giler aku nie..
Ketuk pintu bilik org, bg salam..
Sekali org 2 buka pintu, terkaku aku..diam jer..
xckp mende.. Malu siott..
Mujur da kwn aku back up..hahaha...
Mmg enjoy jgk ar...
Thanks k.Rehan cOZ bg ktorg try jd penjual nie..
You r da Best la.. hehe

No comments: