Saturday, November 6, 2010

이젠 내가 무슨 느낌?

apa yg kurasakan sekarang?? hehe..
itu la maksud tulisan di atas..
ni tulisan dalam bahasa korea..
aku pon tak tau camne nak menyebutnya.. hahaha
dah brapa ari keja tonton drama korea jer..
apa yg best sgt tah la yg aku pulun tgk tu..hek3..
pape pon mmg lyn ar..
maklum la.. tv pon xde.. 2 yg jadik cmtu..hehe..
bebudak bilik aku pon xde.. dua2 balik..
ye la.. kan cuti sempena deepa..
so, amek kesempatan utk balik skali ar..
nape aku x balik??
ermm... dah minggu depan aku nak balik, 2 yg minggu nie stay je la..
ag pon umah aku bkan kt sebelah kampus je yg senang2 nak balik..
kalo nak balik pon belum tentu lagi..
sekarang dah la musim ujan..
kedah dilanda banjir..
mujur umah aku xde pape..
alhamdulillah la..
syukur ke hadrat illahi...
hmm.. cuti2 ni paham2 je la.. jadik burung antu..
siang tido, malam berjaga.. hehe..
nak wt camne, dh jadi tabiat..
mak aku selalu gak marah.. dia cakap;
"bangun la awai sket.. jgn dok blajaq bgn tghari, rezki x masuk..".. hehe
aku dengar je la.. huhu..
ala.. time nie je nak jd mcm 2.. nanti dah keje nak tido pon x sempat..
2 ideologi aku lar.. hak2..
pape pon.. aku sayangggg family aku..
당신을 사랑합니다....
2 la yang aku rasakan sekarang.. hehe..

No comments: