Thursday, October 28, 2010

sayang....

semakin hari semakin sayang.....
best kan...
dengar macam best, tapi benarkah semakin hari seseOrang akan semakin menyayangi ataupun sebaliknya??
ada sesetengah pendapat mengatakan semakin lama kita mungkin akan berasa bOsan dengan sesuatu walaupun pada mulanya kita terlalu menyayangi sesuatu itu...
nak tau teOri mana yang betul kena la cuba sendiri cOz aku pOn tak berapa pasti sejauh mana kesahihan teOri tersebut.......
tapi menurut pendapat aku, ianya bergantung pada sejauh mana sayangnya seseorang itu..
andainya seseOrang itu meletakkan 100% sayangnya terhadap sesuatu, mungkin tahap kekecewaan yang diterimanya tidak mampu untuk ditanggung...
jadi kita perlu menyimpan sedikit rasa sayang untuk diri kita sendiri...
itu yang aku baca dalam sebuah novel bertajuk Terbanglah Sayang... walaupun aku belum habis 'mengkhatamkan' novel tersebut, tapi ideologi ini sedikit sebanyak menarik minat aku...
jadi aku akan berusaha untuk buat macam tu..
mudah2an bOleh lah yer..
hehe..adiOs~

No comments: