Tuesday, January 26, 2010

KEMBALI..

Sejak semester ni kena buka blog baru untuk subjek elektronik, dh lama aku xbuka blog aku yg ni..
Lama betul tak update..
Tinggal berapa minggu je lagi nak final exam plak..
Semester ni aku kena struggle sikit, tak boleh main-main dah..
Rugi sesangat kalo pinter aku semester ni jatuh..
Mudah-mudahan Allah mempermudahkan semua urusan aku..
Walaupun tahun baru ni banyak ujian yang aku hadapi.. tp itu sem,ua sekadar menguji kesabaran dan kekuatan imanku..
InsyaAllah, semua ujian dan dugaan yang aku hadapi ada hikmah di sebaliknya yang hanya DIA yang Maha mengetahui..
Aku bersyukur kerana masih ada keluarga dan sahabat-sahabat yang memberi kekuatan kepadaku..
Semoga Allah merahmati seluruh kehidupan keluarga, sahabat serta seluruh ummat Islam di dunia ini..
Aminnn ya RABB....

No comments: