Friday, July 31, 2009

Hampir berjaya..


ALHAMDULILLAH..
Pada tanggal 19-07-2009, aku telah berjaya memungut 1 pingat perak dalam cabaran kayak rakan muda kt sini.. kalo diikutkan, pada mulanya aku xterfikir pon nk join prtandingan nie.. Tp,satu ari 2, masa ktorg tgh sibuk mncari responden utk kaji selidik ktorg, ada la pulak yg promote sruh join.. Msa 2 member aku mmg nk join n ajak aku jadi partner dia.. Aku pon dftar dgn mnggunakan nma group EJ306 hasil gabungan pgkal nma pggilan ktorg n number blik yg dh 3 sem ktorg huni.. berbekalkan pengalaman smasa blajar msa kelab kembara & rekreasi dulu, walaupun x berpeluang buat training, namun, alhamdulillah, team ktorg brjaya mnjadi pserta kedua yg trpntas pd pringkat saringan.. untuk dptkan tnaga yg lebih, ktorg mnum REVIVE...hehehe..(sbnrnya xsrpn pg dlu, kalo dpt tau dek coach ktorg,siap la).. Strusnya, pringkat semi final.. Dengan bersemangat waja ktorg mgayuh kayak 2 dan Alhamdulillah, ktorg mnjadi team pertama yg tiba.. Apa lagi, REVIVE lg setin ar..haha.. Tp msa 2 penat btul ar.. Msuk je time final, ktorg dpt kayak yg agak strategik kdudukannya.. Tp dsebabkan trlalu pnt, otak pon xsmpat nk tafsir, aku trsalah belok.. xpsl2 kayak org len potong n ktorg tertinggal kt blakang.. Tp prjuangan msih blum tamat.. Ktorg kayuh kayak 2 smpai ada di kedudukan yg ke2.. Nk potong kayak yg kt depan dh x sempat coz grisan pnamat dh kt depan.. Trasa agak kesal juga tp Syukur Alhamdulillah, at least ktorg dapat gelaran Naib Juara.. Hadiah yg ktorg trima wang tunai RM120 & medal.. Berbaloi kan, coz yuran juz RM6 aje.. hehe.. Kalo ada lg prtndingan cmnie, InsyaAllah mybe join lg..hehe :-)

No comments: