Wednesday, May 11, 2011

# gud evening #

Salam..

aku baru je balik dari wat tour td..
nak kata baru sangat 2 tak jugak la sebab dah abes sepinggan nasi goreng pataya..
terbaiikkkk..heheh
kali nie macam biasa la aku bawak guest dari Arab Saudi..
diorang stay kat hotel the westin..
tapi ari nie sebenarnya aku xde feel nak wat tour pon.. 
tapi dah alang2 aku dah kat pekan kuah tadi dan aku je yang terdekat masa 2..
so, aku la yang kena pegi jemput diorang..
mula2 skali bawak pegi math'am arabiyy..
lepas 2 bawak pegi underwater world and then terus dia nak pergi taman buah (mardi)..
dah keluar je dari mardi, guest 2 nak shopping and terus balik hotel..
tapi yg xberapa nak bestnyer, diorang shopping dekat sejam lebih..
merana aku yg kena tunggu..huaaa..
then, sebelum balik hotel dia tanya, ada tak baskin robbin kat sini??
that's mean yg ada sepanjang jalan nak ke hotel dia 2..
aku pon bawak je la dia pegi baskin robbin kat jetty point..
so, dia pon blanje la aku nie...



cair da.. dia kasi masa aku drive..

heee... besh gak dapat eskrim time2 panas.. hehehe.. 
ok la..
nak solat...=))

No comments: