Sunday, October 31, 2010

selamat pagi..

mesti sumer dah tido kan time ni..
ye la.. dekat pukul 2.30 a.m dah pon.. mmg logik ar..
aku je yg tak reti2 nak tido lagi.. ahakz..
ermm.. hari nie aku xda wat pe pon.. juz lepak kt bilik jer..
ye la.. nak kluar pon ongkosnya ngak ada.. hehe..
tapi yang aku pelik ngan diri aku nie..
kenapa akhir2 nie aku kna stomachache.. ye ker??
wallahua'lam..
kalo nak cakap aku salah makan, bkn sehari.. tapi dah 2,3 hari..
cuma, semalam jer aku rasa cam semakin teruk...
thanks untuk kwn2 ku yg menawarkan ubat..
apa masalah aku yer?? aku pon x dapat nak kesan..
tapi yang pasti, aku dah semakin menderita...
huhu.. ye la.. mana taknya, kejap2 sakit..
nak tido sakit.. bangun tido pon sakit.. mau x sengsaranya..
ermm... aku berharap agar setiap penyakit yang aku serta keluargaku hadapi akan dapat sembuh segera... kau lindungilah hambamu ini Ya ALLAH.. aminn...

No comments: